Pages

Followers

Tuesday, June 21, 2011

Hari Bapa

Aku memang tak tau tarikh sebenar Hari Bapa...Tapi disebabkan banyak iklan kat TV and member2 dok tolong bagitau bila Hari Bapa, aku end up tau jugak laaaa hari bapa taun ni jatuh pada hari Ahad lepas, 19th June 2011....



Aku tak wish pon kat ayah aku...sebab aku ada class haritu dan aku sgt mengantuk masa kat dlm class tu sebab class tu agak membosankan dan aku sememangnya sgt mengantuk..so sebab tu aku tak dan nak sms ayah aku wish dia Selamat Hari Bapa...



Jadinya, aku wish ayah aku Hari Bapa pada hari Isnin, masa aku tgh dok breakfast kat opis...Aku tak call pon sebab takmau kacau ayah aku kat sekolah...Ayah aku kan cikgu...Aku pon sms je laaa kat ayah aku wish dia Selamat Hari Bapa.....



Kesimpulannya, sajalaaa aku nak cerita yang aku wish ayah aku Selamat Hari Bapa sebab aku sayang gila kat ayah aku....Kadang-kadang kita selalu terlepas pandang or secara tak sengaja bagi ayah kita kecik hati....aku ingat dulu ayah aku selalu ingat aku tak sayang dia sebab aku....hurmmm....ada laaa....tapi jangan risau, aku bukan jenis anak yang kurang ajar melawan mak ayah...cuma ada satu time tu perbuatan aku yang secara tak sengaja ni membuatkan ayah aku rasa kecik hati jap dgn aku.....Tapi, lepas tu aku dah ok dgn ayah aku sebabnya aku memang SAYANGGGGGGGGGGGGGGGGGGG kat ayah dan mak aku dan family aku....





~Ni la sms yang aku bagi kat ayah aku dan ayah aku reply simple dan mantap.haha.~



Kesimpulannya (sekali lagi), aku nak ucapkan "Selamat Hari Bapa" kepada ayah aku dan semua ayah2 kat dunia ni.......Peace yaw! (^_^)

Salam and have a nice day!

No comments: