Pages

Followers

Friday, August 26, 2011

Salam Lebaran Hari Raya Aidilfitri



Apa habaq semuaaaa??!! Tinggai lagi berapa hari ja nak Raya ni...Sat nak kira dgn jari lagi berapa hari kita nak raya....Haaaaaaaaa...Lagi 3 hari nak Raya wei!! Sedih pulak sebab dah nak abih posa...Lambat lagi pulak tu nak tunngu tahun depan punya posa....





Hurmm...Tahun ni, aku beraya dengan family husband aku....(which is in KL & Melaka)...Aku tau...Memang sedihhh...Sapa yang taknak beraya dgn family sendiri kan?




Mula2 aku tak terasa sangat laaaa sedih tak dapat nak balik beraya di satu syawal dgn family aku kat Tepeng nun....tapi, tiba2 harini bila asyik dengar lagu rayaaaaa ja (Hot FM pasang lagu raya non-stop dari kol 7 tadi sampai kol 9)...Pastu plak kat status FB semua orang dok update status balik kampung beraya, aku terus terasa yang tahun ni aku tak se-excited mcm depa sebab aku tak balik kampung tahun ni....Raya kat KL ja...Hmm...Syok ka raya kat KL???Bunyi mcm tak bermakna ja raya kat KL...Huhu..orang KL jangan marahhh naa aku ckp mcm ni..Hampa kena paham, aku ckp mcm ni sebab aku sedih tak dapat balik beraya dengan family, tu yang keluaq mcm2 ayat yang tak sedap dibaca...




Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!What i'm gonna do??What i'm gonna do?? Raya ke-4 baru balik Tepeng...Dah laaa tak dpt balik Perlis tahun ni...Lagi bosan laaa raya aku tahun ni...Aku serius ni!




Hurmmm...Tiba2 takdak mood nak kerja harini..Hahaha..




Oklah...Aku mengambil kesempatan ni untuk mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri" kepada semua....




Salam and have a nice day!

No comments: