Pages

Followers

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Since aku masih bekerja sehari sebelum raya dan aku taktau nak buat apa kat ofis ni...(bukan ada kerja pon...semua org dah bercuti....tinggai org2 production ja yang dok kerja)...Maka aku dengan ini ingin membuat ucapan "Selamat Hari Raya Aidilfitri" kepada semua....

Disebabkan taun ni aku beraya kat KL, jadi aku nak letak gambaq2 yang mengingatkan aku kepada kampung halaman aku di Perlis & Tepeng.... (Psssttt:Family aku tahun ni balik beraya kat Perlis...Nak2 time aku tak balik ni laaa semua sedara mara aku berkumpul kat Perlis..Jeles aku!)

Sila laaa menjamu mata dgn gambaq2 aku ni.....Nostalgia sangat....Rindunya aku pada kampung halaman!


~Kampungku indah permai....Perlis Indera Kayangan~




Aku nak ketupat palas!!!!!!!Huwaaaaaa!



No comments: