Pages

Followers

Tuesday, August 7, 2012

18 Ramadhan

Assalamualaikum semua.

Cepat sungguh masa berlalu...Dia naik superbike ka apa??Hehe...Sudah 18 Ramadhan...Lagi 2 minggu saja lagi kita nak mengecapi nikmat Ramadhan...Sebenarnya, aku rasa sedih...Betui ni sedih...Tak tipu!

Tapi, aku mengaku la..Masa aku kecik2 dulu, aku tak sabar2 nak tunggu Syawal...Sebab dok kira2 duit raya tu...Tapi bila dah besaq ni, kita dah mula faham keberkatan yang ada dalam bulan Ramadhan ni, mula la rasa gembira nak sambut Ramadhan, sedih nak biarkan Ramadhan berlalu dgn cepat...Ewahhhh.....

Nak lagi sedih, kita yang pompuan ni, bukan boleh puasa cukup...Mcm aku ni kadang2 terpaksa tinggal puasa sampai 10 hari...ada sekali tu sampai 13 hari...Sedih...Out of 30 days, aku hanya boleh berpuasa dan merasai nikmat Ramadhan tu 17-20 days je...

Oklah. Sampai sini ja entry aku..Saja nak habaq rasa sedih sebab Ramadhan dah nak habis... (T__T)

Wassalam.


No comments: