Pages

Followers

Friday, September 24, 2010

Floor Lamp - Perlukah?? Atau sekadar nafsu untuk membeli??

Bagi menghilangkan perasaan boring aku di ofis ni, aku pon surf laa website ikea..saja tgk bahagian lighting...tgk punya tgk tetiba aku mcm suka kat satu floor lamp ni..dok fikir punya fikir,aku pon terfikir kalau laa aku letak floor lamp ni kat living room rumah aku tu nampak mcm cantik sikit..modern contemporary kata omputih...tah betui ke tak aku eja..maklumlaa aku melayu tulen,bahasa inggeris aku cukup2 utk paham ja...
Tapi bila aku tgk harga lampu tu,terus slow skit angan2 aku nak beli..harga : rm239.00...huh,kalau tetiba ada org bagi aku duit raya memang aku beli dah lampu ni...aku rasa mcm cantik..tapi taktau laa org kata mcm mana pulak..

Bila fikir2 balik,adakah aku memang perlukan lampu ini atau aku sekadar menurut nafsu perempuan yg mmg suka membeli benda2 yang tidak diperlukan....aku pon taktau...

Di bawah ialah gambar floor lamp yang aku dok heboh2 ni..sila lihat di bawah:-




Harga lampu ini : RM239.00. Cantik atau tidak jika diletakkan di ruang tamu aku sebelah sofa aku...mcm cantik...tapi...mungkin hanya nafsu membeli aku je kan?an?an?

No comments: