Pages

Followers

Sunday, September 5, 2010

Pulang Sudah..

Aku sedih harini..sebabnya mak+ayah+tok aku balik tepeng harini...dah 6 hari depa dok kat umah aku dan memeriahkan susana kat rumah ni,tetiba harini terasa sunyi gila bila mak,ayah,tok dah balik tepeng....


Huhuhuuuhuu...sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......nasib baik 2 org adik aku, iiman & afiq tinggal kat sini,follow aku balik tepeng rabu ni..kalau dak lagi laaaa terasa rumah aku sunyi...alahaii...baby...cepatlaaa melekat dlm perut aku ni..aku perlukan seorg anak so0o0 desperately...Ya ALLAH,permudahkanlah


Hurmm..harini,aku ingat nak masak daging masak black pepper dgn....sardin...dgn terung goreng berlada.....khas utk adik2 aku..


Oklah....aku nak pi Mydin nak beli barang2 nak masak...chow chin chow!


Mood:masih lagi sedih sebab mak,ayah,tok aku dah balik..nak je aku suruh depa dok sini sampai bila2... (T__T)

1 comment:

Elin said...

hi...salam kenal...da linked and follow ur blog..satu kpg kot..tepeng..hehehe... :)