Pages

Followers

Tuesday, February 28, 2012

Apakah Jenama Tuala Wanita Pilihan Hampa??

Salam and Hi all!!!

Angin takdak...Ribut takdak...Tetiba tanya pasal jenama tuala wanita pilihan pulak?? Hahaha...Saja laaa nak berkongsi pendapat....Lagipon semua pompuan pakai benda ni tiap2 bulan melainkan pompuan tiruan jaaa...Huahuahua...

Ok. Apakah jenama tuala wanita pilihan anda semua?? (Wahhh..Aku dah macam duta produk dah ni...Boleh masuk iklan tuala wanita dak??sambil senyum2 simpul...)

Dalam banyak2 jenama pad kat Malaysia ni, aku adalah pemakai setia jenama Kotex-Overnight Wings. Aku ni jenis yg suka pakai panjang2....Risau bocor laaa katakan...So, walaupon pad ni dicipta untuk dipakai pada waktu mlm ja, aku pulak pakai pad overnight wings ni sepanjang tempoh aku period tak kira la siang ka malam ka...Sebab aku lebih selesa dan yakin pakai pad overnight..Kalau pakai yg biasa tu rasa mcm tak yakin..huhuhu..Jadi daripada sekolah dulu memang aku pakai cap Kotex.....



Sampaila beberapa hari yang lalu waktu aku kat Cherating tu..Aku period laa pulak time pi Cherating dgn laki aku (muka kecewa dan hampa..Tak sangka pulak period ni mai awal.Bajet dtg next week..Huahuahua..), So, aku takdak la bawak extra pad..bawak pon satu ja yg mmg dah ada dlm handbag. Jadi, kami pon pi la kedai runcit yg berdekatan dgn hotel kami tu, takdak pad Kotex, jenama pilihanku...huahuahua...Yang ada cuma pad cap Libresse (yang Yuna dgn Adibah Noor jadi duta tu)... Nasib baik ada yang overnight wings. Kalau tak memang aku ajak laki aku pi cari gak kedai yang jual pad overnight wings jugak....Haha....

So, nak tak nak aku terpaksa laa curang dengan Kotex dan memakai pad cap Libresse...

Surprisingly, I kinda like this brand...Selesa, tak gatai2 dan best laaa....




Jadi, kesimpulannya, lepas ni aku nak pakai pad Libresse laaa pulak.....Sebab best!Hehehehe..

And I'm no longer a loyal customer to Kotex... Sorry Kotex....

Hahaha..Sampai di sini sahaja...

Saya sudah memilih Libresse! Anda pula bagaimana? ~Hihihi~


No comments: