Pages

Followers

Thursday, February 2, 2012

4 Syarat2 Buat Wanita yang Bertudung

Salam semua!!!!!!!!Apa habaq???Aku masih lagi bercuti...Agak boring di rumah..Takdak apa nak buat...Baik pi keja! (Ayat konon2 Workaholic)...Huahua...

Haaa...Entry kalini agak lain sikit dari entry2 sebelum ni.....Kita berkongsi ilmu dan pengetahuan harini ye....

Fesyen tudung dah mcm2 sekarang ni.Aku pon turut sekali ikut berfesyen pakai tudung laa ni...

Mesti hampa pon ada yg berfesyen2 jugak kan pakai tudung.

Persoalannya,walaupun kita semua ni bertudung,tertutupkah aurat kita?Terhapuskah dosa kita?

Ada 4 syarat yang utama bagi si pamakai tudung utk betul2 menutup aurat yg diterima oleh ALLAH swt...Yang ni actually aku tgk video ceramah Ustaz Don kat Youtube.So,aku pon saja la nak share ilmu ni dgn hampa semua agar kita tak salah memakai tudung.Supaya aurat kita benar2 terpelihara. Insyaallah!

Tapi aku tak berani laa plak nak senaraikan syarat2 ni..Aku copy link dari You Tube ceramah Ustaz Don pasal syarat2 pakai tudung ni supaya aku tak tersalah info lak kan....Jadi, sila2 lah dengar ceramah Ustaz Don ni ye kawan2... :)


Sekian....Jadi, sama-sama kita renung2 kan lah ye. Moga diri kita akan menjadi insan yang lebih baik daripada harini....

Salam and Have A Nice Day all!!!

No comments: