Pages

Followers

Tuesday, July 17, 2012

Mari Kita Ber-R&B..Hulahup!Hulahup!Hulalalahulahup!

Assalamualaikum semua!

Entry aku semlm panjaaaaanggggggg kan?an?an? Haha...Sampai member aku si Fana maleh nak baca! Jgn kata Fana, aku pon bila nak baca balek konon2 nak check spelling, jadi tak larat nak baca...Hantu apa la yang merasuk aku semlm sampai ayat2 aku dlm entry semlm puitis bak kata Fana...Oh ye..Dulu masa sekolah Sastera aku teruk ye! Semlm mmg ada hantu yg masuk dlm jari aku...Haha!

But yea! Entry semlm is part of what I'm feeling now...Tapi....Life must go on!!! So, I'm going on with my life!

Yang boleh datangnya idea2 nak menaip aku tu semlm ada sebab2nya:-

1. Yang pertama, sebab petang semlm hujan.... Idea pulak dtg mencurah2..Hujan pulak tu, syahdu jadinya hati aku ni..Haha...

2. Yang kedua, sambil2 dok hujan dan menaip blog aku ni, aku layan lagu2 R&B...Babyface, Kevon Edmonds, KC&Jojo, Boyz 2 Men.....Tu yang lagi syahdu jari jemari aku menaip entry semlm tu! Hahahaha....Kena dgn mood dan suasana dan muzik! Amboi! Haha.

3. Yang ketiga, mcm besa laa sebab semalam ialah hari Isnin..Jadi, aku Monday Blues malas nak buat keja, aku pon update la blog. Haha...Aku menaip semlm punya lah tekun dan laju....Memang bos aku ingat akugigih  dok menaip Minutes laaa...Haha....
_____________________________________________________________________

Ok lah. Sampai sini sahaja entry aku harini.... Aku just nak clarify entry aku semlm adalah kerana hujan, emosi, Monday Blues dan lagu R&B semata2....Hahahaha...

Have a nice day and Selamat Berpuasa all!


~Is it ok if I'm wearing this all the time except when I'm at home with my husband?~


 ~Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak~



No comments: