Pages

Followers

Tuesday, June 19, 2012

Sambungan dari Entry Semalam~

Assalamualaikum semua!

Entry harini ialah sambungan dari entry semalam...Saja nak menayang langsir baru..Tapi, motif di sini bukannya aku nak menunjuk2 langsir baru itu tapi nak bagitau betapa berbaloinya beli langsir ni. Worth to buy....Cantik + murah!

Nah..ni gambo2 langsir bilik and langsir kat living room.....

~Ni langsir tingkap kat ruang living room.Cantik kan?an?an?Hehe~

 

~Ni langsir sliding door.Matching dgn langsir tingkap tu la..Aku tau cantikkk.Hehe~

 

~Ni langsir tingkap kat dlm bilik aku...Brown color.Cantik jugak kan?an?Hehe~

 



~Ni langsir kat bilik no. 2..Sama ja corak dgn bilik aku...~

 

~Ohhh..Dustbin ni memang takda kena mengan dgn langsir. Tapi aku nak letak jugak dlm entry ni. Nak habaq, harga dustbin ni RM5 ja. Aku beli kat Daiso. Hehe..Sweet kan dustbin ni?AKu letak dlm bilik aku.Hehe~

 
~Ohhhh...Gambar book case dgn table lamp ni pon memang takda kena mengena dgn langsir..haha...Nak bagitau setelah sekian lama, baru semlm ada masa nak pasang bookcase ni....Tu yang saja nak tunjuk tu...Hehe.~


Oklah...Sekian sampai di sini sahaja entry saya...Semoga kita bertemu kembali di masa hadapan, Insyaallah... Happy working on Tuesday....Fyi, aku Tuesday Blues harini...Malas gila nak pi kerja..... (*______*)




No comments: