Pages

Followers

Saturday, February 14, 2015

Backstreet Boys Mai KL wei!

Bila aku tgk BSB nak dtg Malaysia, aku ingat zaman aku sekolah dulu.... Aku peminat tegar BSB.... Die hard fan gitu....

Segala poster BSB semua aku gunting lekat dlm buku....

Kaset depa semua aku beli (zaman aku kaset ja... Tu pon bagi aku mahalll)

Rasanya masa aku sekolah dulu ada jugak BSB penah dtg KL tapi disebabkan aku dok kat Tepeng, memang x dpt la nak pi KL semata2 nak tgk BSB kan....

Aku teringat kes yg remaja bertudung kena peluk dgn artis K-Pop tu....

Aku terfikir... Kalau aku dulu dpt pi KL jumpak BSB, pastu dpt pulak naik atas pentas, sebelum Howie D peluk aku, aku dgn muka x malu peluk Howie D dulu... Hohoho.... (Aku minat gila gila kat Howie D) Jadi, bila ada isu keluaq pasai K-Pop peluk remaja pompuan pakai tudung tu aku takmau kata apa... Sebab aku mungkin akan buat benda sama kalau aku tetiba dpt naik atas pentas jumpak BSB.....

Tu la dia kan.... Pengaruh artis luar kat kita memang besar....

Aku, no komen.... Sebab tak berani komen... Kot2 nanti aku pulak jadi viral kat FB dan seantero dunia sebab naik atas pentas peluk Howie D takmau lepas... Hoho..

Ok. My post ends here.

Thanks for reading. To BSB, I'll always be ur fanatic fan. ^_^

No comments: