Pages

Followers

Monday, February 9, 2015

Hupdate... Hupdate.... 2015 already!

Assalamualaikum!!!

Haaaaa....... After loooooooongggg time.... Finally i update my blog....

After soooooooo long... Haha...

And fyi, aku dah ada anak sorang.... Annur namanya.... Dah nak masuk 9 bulan dah intan payungku yang sorang ni....

Haaa.... Lama dahhhhh x update blog... Masih ada lagi ka org nak baca... Tak kisah la org baca ka dak.... Tetiba rasa mcm nak menulih blog.... Huhu...

Apa update terkini?

1. Aku finally dah ada anak... Alhamdulillah syukur Ya ALLAH.... Aku dgn husband sgt sgt sgt sgt gembira dan bersyukur atas pinjaman ALLAH yg sorang ni...

2. Aku dah berenti kerja dan jadi fulltime housewife since June last year... Right after Annur was born actually...

3. Aku dah jadi mak yg sgt sgt jakun sekarang... Gambaq anak semua nak update kat instagram... Jakun ada anak punya pasai...Haha.

4. Berat aku sekarang 61.7 kg..... Tinggi aku 150cm... Cer bayang betapa gemuk gedempol nya aku... Mcm badak dah badan aku.... Whatever lah.. Janji aku happy.... Ye la... Ye la.. Aku dah gemuk... Ni aku tgh nak diet la ni.... Sabaq sat... Hoho...

5. Yang tukang jadi consultant aku utk diet ialah adik aku... Hat yang body builder tu...haha... Dpt trainer free sorg.... Haha...

6. Aku tidak lagi memakai purdah/niqab atas sebab2 tertentu yg aku terpaksa akur utk tidak memakainya.... Biarlah hanya ALLAH, aku dan suami aku ja yg tahu sebabnya...

Oklah...aku rasa setakat ni ja update aku... Nanti aku teringat aku post entry lain....

Wassalam~   ^_^

No comments: