Pages

Followers

Friday, August 27, 2010

R.O.C.K

Sekarang ni aku tengah layan cita ROCK arahan Mamat Khalid...Hurmm..cita ni memang betui2 mengimbas kembali kenangan aku di tepeng dulu...memang bukan exactly zaman 1980s la sebab time tu pon aku baru ja lahir tapi cita ROCK ni memang buat aku teringat pada time2 aku bergelumang dgn kawan2 yg ROCK...kawan2 yang layan heavy metal..konon2 cool habis aaa time ni..hahaha..tapi ni kembali pada tahun 2000-2004...time aku belasan tahun gitu...hehe.

Yang lagi menariknya, cita ROCK ni 80% penggambarannya kat Tepeng...almaklumla Tepeng kan bandar tertua kat Malaysia ni...So,nak hidupkan suasana rock ala2 1980s ni kena wat kat Tepeng sebab still banyak lagi bangunan2 fesyen lama kat Tepeng ni...

Jadi, sajalaaa aku nak bagitau yg cita ROCK ni ada sentimental value kepada aku....memang layan cita ni...kalau hampa tak layan cita ni aku takmau tau...sukati aku nak suka jugak cita ni...



~Poster filem ROCK~

~Dekat Stesen Keretapi Tepeng~






No comments: