Pages

Followers

Friday, January 28, 2011

Layan Lagu Francisca Peter Tiba-Tiba???


Hahaha! Aku layan lagu Francisca Peter tiba2....Tiba2 aku bukak YouTube, pastu search for Francisca Peter....haha...Naaah...Actually, lagu-lagu dia sedap apa...lagu dia memang sedih2 laaa but sumtimes bila nak layan perasaan, time hujan2 lagu Francisca Peter ni tangkap leleh derr!Takpon, time pagi2 sorang2 kat ofis ni nak layan perasaan, lagu Francisca Peter ni best gak..sampai tertido aku!hihi...Jangan memain..Dia ada konsert tau bulan February ni...Tak silap aku kat Istana Budaya....Haaa..Tengok poster kat atas tu!


Hahaha...Now tgh dgr lagu 'Aku Kehilanganmu'.....Pasni ingat nak dgr lak lagu 'Kehebatan Cinta' duet dgn Jamal Abdillah kot...Hahaha...Wei..lagu ni aku memang suka okay!!!Lagu tema aku dgn husband aku! (aikk!tetiba jadi lagu tema!haha!)


Pastu aku dengar lak lagu 'Sekadar di Pinggiran'. Tetiba aku pi click lagu 'Jangan Pisahkan' by Deddy Dores & Mayang sari...Ehhhh!Tetiba lari tajuk lak...Takda kena mengena pon lagu Jangan Pisahkan ni dengan Francisca Peter!Hahaha....Whatever lah! Janji lagu Jangan Pisahkan ni pon tetiba dah jadi lagu tema aku dgn laki aku!!Bolehhh!!!Hahahah....


Den ni sobonar eh bosan menunggu budak opis den dtg opis..lambat bonar dtg opis...Jadi, itu yang den tetiba dengar lagu2 80's ni.....Mano eh si Ediana dengan Zalekha ni....Den dah lapo benar ni....Jangan sampai den makan komputer kat dopan den nih!Hahahah...Tah papa tah bahasa Nogori aku ni....


Adoiyaiiii.....Aku nak post dulu blog aku yang ni....Aku nak taip new issue pulak pasni!Heheheh....

No comments: