Pages

Followers

Sunday, November 27, 2011

Salam Maal Hijrah 1433

Assalamualaikum all and salam Maal Hijrah 1433 andddddddddddddd it's our 2nd anniversary ya'lls!!

Back to the time on our solemnization day - Maal Hijrah 1431, 5pm. It was 2 years ago. Today is the day. Both of us were so excited to be the husband&wifey. We pray to ALLAH that our relationship will end with marriage and yes, ALLAH bless us with our lovely marriage and it's been 2 years now . And we always pray that our marriage will be forever blessed till death make us apart.

Alhamdulillah, aku sgt bersyukur dikurniakan seorang suami yang baik seperti suamiku. Aku sgt bersyukur dikurniakan suami yang sgt penyabar seperti suamiku. Aku sgt bersyukur dikurniakan suami memahamiku. Aku berjanji akan sentiasa memperbaiki diriku agar sentiasa menjadi seorang isteri yang taat dan setia.

Aku sangat bersyukur dikurniakan perkahwinan yang bahagia ini. Tanpa suamiku, my life is meaningless. I LOVE U my dear husband, Mohd Faizul Bin Osman.


With Love,

Your Wife - Faten Bt Mohamad Noor

No comments: