Pages

Followers

Tuesday, October 19, 2010

Lapaq!Lapaq!Lapaq!

I'm so0o0o0o0o0 HUNGRY!!! Tapi bila turun bawah kat cafe...hurmm..the food there is so boring.....Nak termuntah aku tengok..So,aku naik ofis balik tanpa makan apa2 pon since pagi tadi except for one cup of hot milo...tu je...aku mcm tak caya je aku yg memang suka makan ni tetiba takda selera tgk makanan2 kat cafe tu..Pelik betul....
Tepat pukul 3 ptg, aku lapaq balik....Aku turun pulak pegi kedai runcit kat Level 1....Hurmmm..still....nothing interesting...I end up buying mango peel fresh + jelly ( corn flavor)...
Hurmm....Perutku masih lapaq...tapi aku masih tak lalu nak hadap makanan kat cafe tu...Dah JEMU laaa!!!!Tiba2 je aku leh lak berhalusinasi : Aku terbau masakan mak aku iaitu, Sup Telur Puyuh....Aku dah gila ka??!!Kalau laaa tetiba ada ja Sup Telur Puyuh tu, aku rasa habis nasik seperiuk aku makan since lately ni aku tak lalu sangat nak mkn lauk pauk apa pon....
Haihhh..Kan best if aku stay dekat dgn mak ayah aku..Agak2 teringin nak makan apa2, senang je mintak mak masak macam laki aku selalu buat..Agak2 teringin nak makan masakan mak dia,terus call je..Petang nanti,balik dari ofis terus singgah umah mak dia makan...Settle masalah...
Kalau mcm kes aku ni...Teringin nak makan Sup Telur Puyuh mak aku yang masak, takkan aku nak tunggu sampai Sabtu, balik kpg baru nak makan!!!mati kebuluran laaa aku wei!!!
Huwaaa...Mcm mana pon,aku tetap kempunan nak makan SUP TELUR PUYUH mak aku yang masak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: