Pages

Followers

Saturday, October 30, 2010

Maher Zain???Yes!!Maher Zain!!


Hahaha...Al kisah cerita Maher Zain ni bermula masa kat dlm keta tadi dgn husband aku, kami dengar radio Hot FM, pastu Hot FM ni main laaa lagu Insya'allah - Maher Zain...Aku ckp kat laki aku rasa tenang lak dengar lagu Maher Zain ni....Kami pon berangan laaa kalau aku pregnant satu hari nanti nak pasang lagu2 Maher Zain ni laaa bagi baby kat dlm perut ni dengar....Hahaha..Berangan sangat kan?kan?


Aku pon memang on the way nak pi ambik mak mertua aku pegi beli sandal untuk dia kat Bata,Carrefour-Kami pon decide nak pegi kedai CD kat Carrefour tu and beli CD Maher Zain!


Dah settle beli sandal untuk ibu mertuaku,husband aku terus ajak aku gi kedai CD cari CD Maher Zain...Yup!We found the CD!And we bought it...Original hokayy!!!hahahahaha...


Seingat aku, last aku beli lagu yang original ialah kaset2 Backstreet Boys(BSB) dulu....I have all collection of BSB albums...And they're all original hokaayyyy!!!!Fanatic fan of BSB!


Jadi, alkisahnya, aku tetiba tertarik dengan lagu2 Maher Zain ni....And maybe I'm a little too excited bout getting pregnant...Haha...aku tau...org ckp kat aku never put so much hopes about this becoz nanti aku yang frust bila takda....Tapi....susah nak ckp laa...makin aku tak berharap,makin banyak aku berharap..haha...Lets leave this matter to ALLAH....DIA lebih tahu yang terbaik untuk aku...


Nampak gayanya aku dah menyimpang jauh dari cerita Maher Zain ni...


Alkisahnya, aku dengan pantas tanpa berfikir banyak kali terus je beli CD Maher Zain..Good investment for our son/daughter to be..haha......
Yang menaip,
~Fatenz~

No comments: