Pages

Followers

Friday, October 15, 2010

Masa Ohh Masa

Harini hari Jumaat.Lokasi aku sekarang ialah Di Ofis...Bos tiada kerana dia bercuti harini...
Hakikatnya, bila Bos tiada di ofis, masa berlalu dgn pantas..sampai aku tak terasa pon..Tau tau dah pukul 3ptg...Bila Bos ada kat ofis, nak tunggu lunch pon berjanggut...
Sekarang..di ketika ini..di saat ini...Aku rasa sungguh bosan tapi, masa tetap berlalu dgn cepat...Heran aku...Kalau Bos ada kat ofis, mesti nak tunggu samapi pukul 6 tersiksa jiwa dan raga...
Oklah.hingga di sini sahaja...tengoklaaa mood aku mlm satgi mcm mana..kalau ada mood,aku tulis laaa apa2 kat dlm ni....
Rasa2 mcm nak tengok movie "Dinner for Schmuks" mlm ni dgn En Suami yang tersayang...Tapi mau lihat di mana ya...Hurmmm..kalau mlm ni aku pi tgk muvie tu aku bagi report ye best ke tak muvie tu...
Last but not least,sekian.wassalam.

No comments: