Pages

Followers

Thursday, November 25, 2010

P.U.D.I.N.G C.A.R.A.M.E.L

Tau tak apa yang saya teringin sangat nak makan sejak seminggu yang lalu tapi tak dapat2 sampai semua makanan lain yang saya makan pon tak rasa sedap????Jawapannya ialah PUDING CARAMEL atau dlm bahasa org Melayunya Kuih Gula Hangus ke ape tah namanya....yang kaler kuning pastu ade kuah kaler perang tu....Haa....Time bulan posa,kat bazar ramadhan ramai org jual...

Bukannya taknak buat sendiri tapi takde lak periuk kukus kat rumah aku tu....Bahan2 semua aku dah beli....

Tapi, kalau boleh aku nak yang beli punya...Hurmmm...Susah pulak nak cari Puding ni di saat aku sangat memerlukannya...cewahhh...ayat tak leh blah!
So,aku decide mlm ni nak mencuba buat puding caramel ni since aku pon dah pinjam periuk kukus dari mak mertua aku...hihi...
Tungggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hasilnya! Nanti aku upload ye... Peace!

No comments: