Pages

Followers

Wednesday, March 14, 2012

Appointment with Dr. Marsita

Salam and hi all!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Semalam aku pi jumpa Dr M kat Klinik Medina...Patutnya, appointment aku bulan April nanti tapi disebabkan darah period aku ni tak stop2 sampai dah hari ke-20 pon tak stop2 lagi....So, risau laa plak aku kan...Terpaksa laaa pi jumpa Dr M.....
Mcm biasalaaa...bila nak jumpa Dr M tu kena mentally & phisically prepared laaa untuk stay kat Klinik dia tu sampai lebam sebab ramai sgt patient.....
Aku pon call dulu in advance bagi nama dulu then semlm walaupon aku bagi nama dah kat klinik tu (kira amik nombor laa) turn aku masuk jumpa Dr M pukul 11 mlm.....Nasib laaa rumah tak jauh sgt so, balik lepak rumah dulu laaaaa..Kol 11 baru pi klinik balik...
Masa kat dalam bilik Dr M tu aku pon start la explain kat dia yang darah period aku ni tak habis2...So, Dr M dengan tenangnya ckp maybe effect IUCD yang dia letak kat dalam rahim aku last month....So, aku pon tenang balik...Takda apa2 laa....Then tetiba Dr M tanya aku bila dia masukkan IUCD tu kat dlm rahim aku:?Aku pon ckp laaa 30th Jan haritu....Pastu Dr M ckp,'Owh..kalau mcm tu dah boleh keluarkan IUCD tu...At least 1 month kat dlm rahim u to let all the new cells grow.."
Aku pon.....Terdiam seketika...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Mampussss.....Sakit weiii!!!!Tetiba teringat masa nak masukkan IUCD haritu....Senak perut aku wei.....Hurmm....
Surprisingly, nak keluarkan IUCD tak laa sesakit masa nak masukkan haritu..But still senak perut laaa.....
So, Dr M ckp, after this berenti laa darah aku tu Insyaallah and after this Insyaallah, boleh laaa cuba untuk pregnant.....Hopefully.....Rezeki semua datang dari ALLAH.....
Jadinya, aku dah bebas dari IUCD.....
Dear husband, "Please put a baby in my tummy!" Hahahahaha...
Ok bye....Have a nice day!!
-Tetiba ada pulak gambar Red Velvet ni...tempting kan..Sedapppp-

No comments: