Pages

Followers

Wednesday, June 6, 2012

Chronology Kisah Colleague Aku Dgn Pemberiannya Kepada Perempuan

Assalamualaikum semua....

Harini, aku nak bercerita pasai colleague aku.....Namanya Helmy....Dia belum ada girlfren yang special...Dlm proses katanya...

Dan Pasha (colleague aku jugak dan member baik punya dgn Helmy) telah membuat satu chronology utk Helmy mengenai pembabitannya dlm memberi air(air kotak,air tin dll) kepada perempuan2 yang dia suka....

Ni chronologynya..Hahahha....Aku sanggup Google gambaq2 air kotak&air tin semata2 nak taip entry kalini...hahaha..Semangat dan berdedikasi kan aku???
____________________________________________________________________

Masa Tadika (Kindergarten) Helmy bagi Air Kotak Drinho kat budak perempuan yg dia suka:-



Masa Sekolah Rendah (Primary School) Helmy dah upgrade sikit, bagi Air Tin Coke kat budak perempuan yg dia suka:-



Masa Sekolah Menengah (Secondary School) Helmy upgrade lagi, dia bagi Air Kotak Peel Fresh perasa Orange Juice kat budak perempuan yang dia suka.. Kotak yang besaq punyaaa:-





Masa University, Helmy semakin upgrade, dia bagi pulak Air Coke tapi kalini botol besaq punya.Hahaha:-


Masa dia dah kerja dapat gaji sendiri, Helmy semakin dan bertambah upgrade...Dia dah beli ayaq yang mahai..Dia beli Starbucks + T-Shirt Hardrock bagi kat perempuan yang dia suka:-



















Jadi, setakat ini sahaja penulisan aku harini.....Comel kan colleague aku...hahaha...

Kepada Helmy, Terima kasih sebab bagi aku bahan nak taip blog aku harini.....Thanks a lot!haha... :)






No comments: