Pages

Followers

Thursday, June 14, 2012

MILO Day! I Can Say Today Is My Lucky Day!

Assalamualaikum semua!!!!

Hari ini adalah hari bersejarah buat aku dan hari memecah rekod....Hahahah...

Pagi2 tadi, aku masuk ofis, si budak intern ofis aku bagitau kat aku ada Lori Milo kat luar ofis...Aku dgn tak sabar2 nya, terus letak handbag, on PC pastu terus ajak dia turun bawah nak amik ayaq Milo free!

Bila dah turun tu, apa lagi...Lajulaaaa kami dua org ni berjalan menuju ke Lori Milo...Pastu aku dgn gigihnya, naik atas balik amik handphone aku yg tertinggal kat dlm ofis...Pastu, dengan gigihnya aku dgn si Oni ni turun balik ke Lori Milo tu, menyamar jadi org lain konon2 tak ambik lagi ayaq Milo ni...Hahahaha....

Kitorg pon melepak laaa kat area bawah tu sampai kembung2 perut minum air Milo tu...Puas hati...

Dulu masa sekolah, pakcik Milo tu mcm hadkan sorg dapat satu cawan ja Milo...Jadi, harini takda limitation utk ambik ayaq milo tu..aku bantai sampai 4 cawan.....hahahahaha...pecah rekod kebangsaan aku..Puas hati!!!!!Yaaahooooo! I'm a happy girl!

Nikmatilah serba sedikit gambo2 kenangan bersama Lori Milo... :)





Bnyak kan aku minum ayaq Milo...Siap ada bukti bergambo ni kalau tak percaya jugak taktau laaa..hahahaha.....

Oklah, Selamat Berkerja semua! Dan Selamat Hari Khamis (Malam Jumaat..Ehem..Ehem...)Hihi....

No comments: