Pages

Followers

Friday, April 29, 2011

Royal Wedding - Prince William & Kate Middleton

Amboih2......Dah sibuk dah dok tengok Live Coverage Royal Wedding ni haaa.....Sama naik dengan rakyat England dah aku ni....Hahahah....Bukan apa...Sajalaaa nak tengok kan....


Tadi after lunch aku check email ofis aku dapat laaaa email dari NTV7 suruh tgk depa punya live coverage Royal Wedding tu haa....Route on air dari pukul 3pm - 6pm. Wedding lak on air dari pukul 6pm - 8.30pm....Haaa..tgk laaa gambar kat bawah yang aku copy email dari NTV7 tadi.

Haihhhhhh......Lebih kurang 20 billion penonton dari seluruh dunia dok sibuk tgk royal wedding depa ni haaa.......amik hang.....punya laa ramai org nak tengok.....






Tapi hampa perasan tak Prince William ni tak se-hensem dulu???Mungkin sebab kepala dia botak sikit kot....Tu yang nampak tua tu kan...Hahaha...Wahtever laaah kan...Janji dulu dia hensem...Penah laaa jap aku dok berangan kat Prince William ni dulu...Hahaha...Besa laaaa kan budak2....


Oklah....Aku nak pi continue tengok Royal Wedding ni kat NTV7...Aku saja la nak update belog aku ni since mcm dah lama ja aku tak update....


Nak habaq, mlm tadi, aku pi tengok konsert Wings kat Istana Budaya! Best wei konsert Wings tu!!!!! Nanti aku update pasai konsert Wings ni pulak naa...La ni aku nak update pasai Royal Wedding dulu....hahahaha...


Byeeeeee!!!





No comments: