Pages

Followers

Tuesday, January 17, 2012

My Productive Weekend

Last Sunday haritu takda apa nak buat and tak pegi mana pon, so lepak2 kat rumah tgk TV je la...Watching TV all dayyyyyy longggg....Nasib Astro ada banyak channel...So, agak2 boring channel ni tukar lak ke channel yg lain dan begitulah seterusnya yang terjadi sampailaaa malam...Huahuahua...Produktif sgt aktiviti hujung minggu aku...





Antara movie yang aku tgk (Nasib aku melanggan channel HBO which is 411, 412 & 413..Channel 412 & 413 aku tak ingat nama channel tu).... So, antara movie yg aku tgk ialah.......(bunyi drum)



1. Life As We Know It (Katherine Heigl & Josh Duhamel)






2. The Bodyguard (Whitney Houstan & Kevin Costner)





3. The Switch (Jennifer Aniston & Jason Bateman)




4. Maria Mariana II (Erra Fazira,Ziana Zain & Awie - Aku tgk kejap je...cam boring..tapi dulu Box Office tu..haha)




5. Junior Masterchef Australia Season 2 (pandai betui budak2 ni masak)

So, ni la antara cerita yang aku tgk kat TV last Sunday....Sebenaqnya ada banyak lagi but these 5 are the most catchy..Hahaha....And, there's 1 soundtrack from The Bodyguard yang aku still dok nyanyi2 lagi sampai harini..Ni lagunya...It's from Whitney Houston - I Have Nothing...








Enjoy!




Oklah...Salam and have a nice day!











No comments: