Pages

Followers

Monday, January 9, 2012

Can I Live My Life Happier?

Aku stress dan boringla.


Apa nak buat aaa?


Nak baca blog nanti bosan laaa.


Nak tgk Fesbuk pon bosanlaa.


Nak tgk Twitter pon bosan jugak la..


Buat keja lagi la bosan.


Bila baca blog nanti ada yang mengguris hati aku. (bukan sebab ayat2 hampa tu yg mengguris hati. Maybe cerita2 hampa tu kot...Tak pasai2 aku ni....Emo.Sorila.)


Bila baca status update org nanti ada jugak yang mengguris hati.


Twitter, ada jugak laa kot tapi tak seramai kat Fesbuk.


So, semua medium online pon memboringkan.


Apa lagi yang ada?


Balik2 Blog, Fesbuk & Twitter jugak laaa aku hadap. Terguris pon terguris la. Dugaan aku laa tu kan...Huahuahua....


Aku EMO...So??


Sekian.

2 comments:

thisisfarhana said...

lepak aa weii.. bila mau makan ayam penyet wong solo ni? hihihi

Unknown said...

Tuh aaaaa...bila wehhhh?aku anytime bisa aja...