Pages

Followers

Wednesday, January 18, 2012

Garret Popcorn @ Candylicious

Budak opis aku ni haritu dok bising kalut cerita kat aku yang dia makan satu popcorn ni sedap gila. Aku tanya dia beli kat mana popcorn yg dia dok sembang sedap gila tu...

Tadi masa lunch aku pon pi la OU (maklumla,ofis aku sebelah OU ja)....Singgahlaaa kat Candylicious tu nak beli jugak laaa popcorn yg menjadi pujaan colleague aku tu....

Ada banyak flavor ye kawan2...Aku amik flavor Macademia Caramel Crisp...Wahhhhh...Panjang nama popcorn ni haa...

Nak tau rega popcorn ni brapa? Meh aku breakdown rega popcorn ni...

Small - RM19
Medium - RM26
Large - RM brapa tah
1 Gallon - RM149 x silap aku la
2 Gallons - RM200++

Mahai kan rega popcorn ni??Aku beli jugaklaa tadi sebab nak rasa kan...

Kesimpulannya, popcorn ni sedap la. Lain sikit dari popcorn yg kita besa dok beli kat pasaq malam tu....

Ni la gambaq packaging popcorn tu.Hampa nak tau rasa mcm mana popcorn ni, pi la beli... Tak silap aku kat KLCC ada satu...Takpon mai ja beli kat OU ni ha...





No comments: