Pages

Followers

Tuesday, February 8, 2011

AKU YANG MASIH HAIRAN DAN TERKEBIL-KEBIL


Aku heran betui laa....Aku ada follow laaa blog seorang hamba ALLAH ni....which meant to be my wedding photographer dulu...Currently, I don't think he's doing photographing....sebab tiap2 kali aku sign in blog, mesti ada new updates from him telling that he's now waiting for the fligt to New Delhi laa...Bali laa...ataupon, blog title dia Just came back from Penang laa...came back from Langkawi laa....Maknanya, dia ni asyik bercuuuuutiiii aja kejanya....Plus, aku tak rasa yang percutiannya ini adalah percutian yang bajet ala2 kadar je..sebabnya, aku tgk gambo2 hotel/resort yang dia duduk semua mahal reganya...one night tu lebey kurang RM400-500++ jugak aaa....Sampai aku pulak yang naik heran sebab memang keja dia kena pergi tempat2 percutian mcm itukah???Gila enjoy kerjanya...Bukan sebab apa...Seronok baca blog dia and seronok tgk gambo2 yang sangat2 menarikkkk hokayy!! Plus, agak2 satu hari nanti aku dapat bonus lebey seket, boleh aku search tempat2 /hotel2 menarik thru blog dia...So, blog ni sangat2 lah berguna untuk aku satu hari nanti when i'm thinking of going for a luxurious vacation...Ewahhhh2...

Hahahahaha....

Oklah! I wish i can go for a vacation one after another, everyday like him!!! Waht a wonder wonderfullllll life!!!

~Sekian~

No comments: