Pages

Followers

Saturday, February 12, 2011

Mighty Morphin Power Rangers!!


Having any sweet memories with "Power Rangers"??? I had lots of sweetest memories with Power Rangers!Hahahaha...Sweetest memories a.k.a Childhood memories!

Hangpa dulu masa skolah rendah ada dok tgk tak cita Power Rangers ni? Aku dulu tak penah miss!Tiap2 minggu layan!Aku dah tak ingat hari apa & pukul brapa..Tak silap aku cita Power Rangers ni kat TV1...

Aku punya minat kat Power Rangers ni, sampai ada coloring book Power Rangers, baju tidoq Power Rangers satu set, kumpul duit beli patung Power Rangers...Macam2 laaa merchandise Power Rangers yang aku beli time tu...la ni taktau laaa hilang mana dah..Aku dulu tak pandai jaga barang2 aku..Mesti ada ja mainan2 aku yang hilang!

Huhuhu...Actually, kepala otak aku dah biol+ting tong dah sebab siang tadi 9 jam aku dok pulun + perah otak dalam class Business Maths!!Sebab tu tiba2 jaaa layan Power Rangers!U ols bayangkan laaa...dari 9am-7pm blajar Business Math!Algebra laa...Intergers laaa...set complement laa...equalities la...radicals laa....(jangan tanya aku apa kebenda tu!aku sendiri pon terkial2 dalam kelas tadi) Ye laa kan...last aku study maths ni masa blajaq diploma 1st year dulu which was 7 years ago...(Fuiyoooo....dah lama tu!) Kira salute laa gak kan tadi ada jawapan2 aku yang betui!!!hahahah...Baik hampa cepat salute aku!aku tau, mesti hampa ckp,"ek eleh!baru dpt jawab 2-3 soklan dah kecoh!"...Hello derrr!Gua part time der..da lama gua tinggal study life ni!yang gua tau masuk meeting dgn bos,buat presentation,buat minutes,buat budget, buat report kat ofis!Kira salute aaa gua dgn keje nye...dgn laki nya...dgn study nya...ok aa tu...Heheheh...

oklah!aku tau mesti hampa ckp aku ni merapu....sebab otak aku dari beku pastu cair skarang ni beku balik!haha...

~Wassalam~

1 comment:

Dale said...

power rangers
tv2 - 5.30pm - sabtu