Pages

Followers

Friday, February 11, 2011

PREGGY --> BABY!


Yea!Yea! I know this topic had been posted since last year!I just feel like this topic is making me happy!And making me feel stress-free!Well, as everybody knows, people out there had been asking me bout getting preggy since the first month of my marriage!Duhhh!Don't u people got other questions to ask?Or..any other things to do?Rather than asking me the same question every single month???Nahhh...It's normal!People asking questions bout us!bout our life!We're just a victim who is not so lucky have to answer those questions...Terima je laa..Dah org dok tanya, kita jawab je laa..Hadoiilaa..


I know..I know..this topic is so0o0o0o0o0o0o0 BORING!For your information, I'll be posting this topic whenever the thought about getting pregnant pops out from my mind until....I'm pregnant one lucky day! I believe I'll get pregnant one day! That day, I bet will be the BEST + AWESOME + BREATHTAKING + WONDERFUL day of my life!!! Aku kompom amik EL haritu!hahahaha....Oh ya!EL tu ialah Emergency Leave!


Wokeyyyyyyy!Hurmm...Yang sebenaqnya, aku baru lepas jumpak member ofis aku, dia bawak anak dia harini...Comel sungguh!Manja ja dgn mama dia tu...Tu yang buat aku terus terpikiaq pasal anak tu...My life will be super complete with my beloved husband plus our baby!!!Wowwww!!!Besaq sungguh impian aku nih!Takpa!Usaha tangga kejayaan!Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan!


Yang sebenaqnya lagi...Macam mana laaa aku takmau pikiaq pasai pregnant ka anak ka...Dah hari2 aku dok pi breakfast, lunch, solat kat surau dgn member aku si Soya tu which is now 7 months pregnant. Memang la hari2 aku dok tengokk perut dia tu!Jeles tu takdak laa..Tapi, perasaan teringin tu toksah cakap laaa kan....Dulu aku takdak laaa dok pikiaq sgt bila tgk member 2 aku kawen awal,pregnant,beranak...Tapi, sekarang ni agaknya umoq pon bukan nya muda lagi, jadi perasaan nak preggy tu lagi mendalam aaa....


Oklaa..aku turun makan dulu la.


~Wassalam~





1 comment:

Syefa Amanina said...

Rilek le fatin..aku pon sama la org asek dok tanya dari lepas aku kawen..tambah pulak mak mertua pon excited dok tunngu cucu sulong die..hahaha..jgn pikir sgt..nnt jd tekakan..pikir la positif..aku pikir..sementara berdua ni..aku n hubby nak jalan puas2 sana sini..huhuhu